Vi bruker Matchi som vårt medlemsregister. For å bli medlem må du derfor opprette en bruker i Matchi. Se også ofte stilte spørsmål om medlemskap nederst på denne siden.

Priser

Se vår prisliste for priser og hvilke type medlemskap du kan kjøpe.

Fordeler

Som medlem i Tønsberg Tennisklubb får du spille fritt på klubbens utebaner på Tolvsrød og på Messeområdet og har anledning til å  bestille timer inne i hallen til medlemspriser. Det er mulig å melde seg på organisert trening, og vi arrangerer turneringer, deltar med lag i både NM-lag og Veteranserien innendørs og utendørs.

Organisert trening

For å delta på organisert trening må man være medlem og medlemskontingent må betales.

Spill på baner

Alt spill på banene er forbeholdt medlemmer og alle på banen må være medlem. Alt spill skal registreres i bookingsystemet før spill.

Gjestespillere

En gjestespiller er en spiller som blir med et medlem i klubben for å spille. Gjestespillere må betale via Vipps Tønsberg Tennisklubb 104069 hver gang man spiller. Se vår prisliste for mer informasjon om pris for gjestespilller.

Dugnader

Som medlem setter klubben stor pris på din deltakelse på klubbens dugnader.

Ofte stilte spørsmål

Før du tar kontakt med oss må du logge inn i minidrett.no for å sjekke fødselesnummer og fødselsdato.

Om det er feil i MinIdrett oppdater det og gi beskjed til oss etterpå. Om det er korrekt i MinIdrett, logg deg inn i Matchi og sjekk at fødselsdato er korrekt. Du kan også ta kontakt med oss på post@tonsbergtennis.no

Du melder deg ut av klubben ved å sende en e-post til post@tonsbergtennis.no Vi vil avslutte ditt medlemskap for deg. Ditt medlemskap vil fortsatt være gyldig til utløpsdato. Dato for utløp varierer avhengig av type medlemskap.

Tag: utmelding

Alle medlemmer i idrettslag og klubber tilsluttet NIF (Norges Idrettsforbund) må bekrefte sitt medlemskap. Medlemskap er personlig og må vaskes mot folkeregisteret før de kan bli verifisert og godkjent. Tønsberg tennisklubb har endret medlemsregister fra Klubbadmin til Matchi fra 1.9.2022. Alle medlemmer som ikke er verifisert må gjøre dette via lenke som du mottar fra NIF.

Sjekk at du har bekreftet medlemskap for riktig person. Om du er foresatt for et barn hvor du har registrert din egen e-postadresse og/eller mobilnummer vil det ikke bli godkjent siden validering mot folkeregisteret gjør et oppslag mot deg som foresatt.

Løsningen er å opprette en egen e-postadresse for ditt barn slik at barnet får en egen profil på minidrett.no. Etter at du har gjort dette må du enten logge deg inn i Matchi og oppdaterte profilen med den nye e-postadressen eller sende det til oss på post@tonsbergtennis.no slik at vi får oppdatert medlemsregisteret. Om du har registrert ditt eget mobilnummer må dette fjernes slik at det ikke matches mot din egen profil (foresatt) i minidrett.no.