17.01.2023: Om du ikke får opp valg om å fornye ditt medlemskap i Matchi, send e-post til post@tonsbergtennis.no og vi vil rette det opp for deg.

Har du spørsmål om medlemskap? Bestill møte med vår administrative sekretær. Du kan delta via telefon eller video.

Du kan se når ditt medlemskap går ut på dato i Matchi appen eller i Matchi på web. Se under “Medlemskap” og “Gyldig til:”

Online betaling av medlemskap

Vi tilbyr online betaling av nytt medlemskap og fornying av eksisterende medlemskap. Vi anbefaler alle som skal fornye sitt medlemskap når det går ut på dato om å benytte seg av dette. Du slipper ekstra gebyrer og medlemskapet blir aktivert med en gang. Nye medlemskap må kjøpes via online betaling i Matchi.

Betaling av medlemskap med faktura

For å betale medlemskap med faktura må du be om dette ved å sende oss en e-post. Ved fakturering av medlemskap påløper det et fakturagebyr på 50 kr pr. medlem. Om du har et familiemedlemskap og ønsker å betale via faktura må du betale fakturagebyr for hvert medlem. Ditt medlemskap blir aktivert så snart vi har registrert innbetaling av medlemskap. Beregn 2-3 arbeidsdager for aktivering etter at du har betalt.

Se også ofte stilte spørsmål om medlemskap nederst på denne siden.

Priser

Se vår prisliste for priser og hvilke type medlemskap du kan kjøpe.

Fordeler

Som medlem i Tønsberg Tennisklubb får du spille fritt på klubbens utebaner på Tolvsrød og på Messeområdet og har anledning til å  bestille timer inne i hallen til medlemspriser. Det er mulig å melde seg på organisert trening, og vi arrangerer turneringer, deltar med lag i både NM-lag og Veteranserien innendørs og utendørs.

Dugnader

Som medlem setter klubben stor pris på din deltakelse på klubbens dugnader.

Ofte stilte spørsmål

Medlemskap

Når du skal betale for et individuelt medlemskap for et barn må du være innlogget med deres egen Matchi-bruker. Om du er innlogget med din egen (foresatt) sin Matchi-bruker, vil medlemskap for ditt barn bli registrert på deg.

Ved betaling av familiemedlemskap er det ikke nødvendig med egen Matchi-bruker for barn med mindre barnet skal bestille baneleie eller melde seg på aktivtiteter i Matchi.

minidrett.no

Sjekk at du har bekreftet medlemskap for riktig person. Om du er foresatt for et barn hvor du har registrert din egen e-postadresse og/eller mobilnummer vil det ikke bli godkjent siden validering mot folkeregisteret gjør et oppslag mot deg som foresatt.

Løsningen er å opprette en egen e-postadresse for ditt barn slik at barnet får en egen profil på minidrett.no. Etter at du har gjort dette må du enten logge deg inn i Matchi og oppdaterte profilen med den nye e-postadressen eller ta kontakt med oss slik at vi får oppdatert medlemsregisteret. Om du har registrert ditt eget mobilnummer må dette fjernes slik at det ikke matches mot din egen profil (foresatt) i minidrett.no.