Om du har opprettet en betalingsavtale i Spond for treningsavgift, vil det bli forsøkt 5 ganger å trekke beløp fra ditt betalingskort. Om betalingen ikke går igjennom etter disse forsøkene, vil det etter 5 belastningsforsøk vises et varsel i appen/web-versjonen om å oppdatere betalingsinfo og prøve igjen.
For å gjennomføre betalingen må du kontrollere at betalingskortet som er registrert i Spond er gyldig. Sjekk at det ikke har gått ut på dato og at det er dekning på konto. Du finner informasjon om ditt betalingskort i din profil i Spond under “Betaling”.
Når du har kontrollert at betalingskortet ditt er gyldig, kan du forsøkte å gjennomføre betalingen på nytt.
- Trykk på “betalinger”
- Trykk på “vis automatiske trekk”
- Trykk på betalingsavtalen som feilet og velg “betaling feilet”.
- Deretter “prøv på nytt”
Om du fortsatt får feilmelding, må du sjekke at ditt betalingskort er gyldig. Du kan også forsøke å legge inn et annet betalingskort om du har dette. Om du fortsatt får feilmelding, må du ta kontakt med oss for hjelp på post@tonsbergtennis.no