Om du har opprettet en betalingsavtale i Spond for treningsavgift, vil det bli forsøkt 5 ganger å trekke beløp fra ditt betalingskort. Om betalingen ikke går igjennom etter disse forsøkene, vil det etter 5 belastningsforsøk vises et varsel i appen/web-versjonen om å oppdatere betalingsinfo og prøve igjen.

For å gjennomføre betalingen må du kontrollere at betalingskortet som er registrert i Spond er gyldig. Sjekk at det ikke har gått ut på dato og at det er dekning på konto. Du finner informasjon om ditt betalingskort i din profil i Spond under “Betaling”.

Når du har kontrollert at betalingskortet ditt er gyldig, kan du forsøkte å gjennomføre betalingen på nytt.

  1. Trykk på “betalinger”
  2. Trykk på “vis automatiske trekk”
  3. Trykk på betalingsavtalen som feilet og velg “betaling feilet”.
  4. Deretter “prøv på nytt”

Om du fortsatt får feilmelding, må du sjekke at ditt betalingskort er gyldig. Du kan også forsøke å legge inn et annet betalingskort om du har dette. Om du fortsatt får feilmelding, må du ta kontakt med oss for hjelp på post@tonsbergtennis.no

Categories: